مفهوم:* استراتژی منابع مالی
(۴ کد):] اعمال فرایند تخصیص منابع و بودجه بندی برای فعالیت های فناوری اطلاعات و سرمایه گذاری در این زمینه [ ]ایجاد شفافیت در منابع تخصیص یافته به خدمات حوزه فناوری اطلاعات[ ]تلاش در ارائه خدمات با هزینه مناسب[ ] برآورد هزینه های ناشی از این سیاست گذاری فناوری اطلاعات [

( اینجا فقط تکه ای از متن فایل پایان نامه درج شده است. برای خرید متن کامل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. )

مفهوم:*سیاست امنیتی
(۲ کد):] اهداف و برنامه های امنیتی [ ] خط و مشی امنیتی [

مفهوم:* استراتژی الکترونیک سازمان
(۱۵ کد):]میزان اهمیت فناوری اطلاعات در استراتژی کلان سازمان [ ]پیاده سازی استراتژی سازمان[ ] نگرشی به اهداف سازمان از زاویه وپنجره IT [ ]طرح های سازمان[ ] تعیین برنامه ی جامع فناوری اطلاعات سازمان [ ]بکار گیری IT در سازمان[ ]نقش IT در تحول سازمان[ ]خدمت هایی که از طریق فناوری اطلاعات قابل ارائه می باشند[ ] تدوین سیاستهای شفاف و جامع در سازمان [ ] توسعه چارچوب های قانونی و نظارتی در شرکت [ ] ماموریت، چشم انداز و برنامه استراتژیک سازمان [ ] تسریع و تسهیل امور در جهت تحقق اهداف سازمان [ ]هدف فناوری اطلاعات در عملیات و فرایند های سازمان[ ] تدوین دستورالعمل ها و آئین نامه ها و جاری نمودن آنها در سازمان [ ] برنامه ریزی استراتژیک منابع انسانی سازمانی در حوزه IT [

مفهوم:* فرایندهای مبتنی بر فناوری اطلاعات
(۶ کد):] میزان اتوماسیون فرایند ها اداری [ ]مشکلات موجود در فرایند های فعلی سازمان[ ] قابلیت فرایندهای موجود کسب و کار در همگامی با ابزارهای تجارت الکترونیک[ ] وضعیت یکپارچگی فرآیندها [ ] مهندسی مجدد فرایند های کسب و کار با توجه به حوزه ذینفعان خارج از سازمان [ ] مهندسی مجدد فرایند های کسب و کار سامانه ها و زیر سامانه ها[

مفهوم:* خدمات الکترونیک
(۷ کد):]تطابق خدمات با استراتژی جدید سازمان[ ]خدمات مورد نیاز سازمان[ ]کیفیت خدمات فعلی سازمان[ ] تنوع خدمات ارائه شده با توجه به وجود درگاه های مختلف [ ] خدمات از درگاه تلفن همراه[ ] خدمات از درگاه تلفن ثابت[ ] خدمات از درگاه پرتال اینترنتی و اینترانتی[

مفهوم:* مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)
(۵کد):] دریافت بازخورد از مشتری و توسعه خدمات و محصولات جاری [ ] برقراری مدیریت ارتباط با مشتریان جهت رضایتمندی مشتریان از طریق بهبود فرایند های کسب و کار [ ] یکپارچگی زنجیره ارزش [ ] شناخت جامعه هدف و شناخت نیازهای جامعه هدف [ ]استفاده از درگاه های مختلف جهت ارتباط با مشتریان و سازمان های همکار[

مفهوم:* یکپارچگی زنجیره تامین
(۱کد):] یکپارچگی چرخه ارائه خدمت [

مفهوم:* پرتال اینترنتی و اینترانتی
(۲کد):] در دسترس بودن اینترنت [ ]ارائه سرویس ها و خدمات لازم بر روی بستر اینترنت در سراسر کشور[

مفهوم:* زیر ساخت نرم افزار
(۱کد):] زیر ساخت نرم افزار [

مفهوم:* زیر ساخت شبکه و ارتباطات
(۷کد):]برقراری پهنای باند مناسب و قابل اطمینان [ ] سرعت و کیفیت دسترسی به شبکه [ ] زیر ساخت شبکه سازی و برقراری امنیت شبکه [ ]بستر ارتباطی MPLS شرکت دیتا[ ]بستر ارتباطی IP_Intanet شرکت دیتا[ ]بستر ارتباطی Dialup شرکت دیتا[ ]بستر ارتباطی E1 مخابرات[

مفهوم:* زیر ساخت سخت افزار
(۱کد):] زیر ساخت سخت افزار [

مفهوم:* زیر ساخت دیتا سنتر
(۴ کد):] زیر ساخت های مربوط به BI ، داده کاوی و DSS [ ] زیر ساخت های پشتیبانی از مراکز داده و noc [ ]شبکه بخش سرورهای سازمان[ ]معماری یکپارچه بانک های اطلاعاتی [

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...