دانشگاه تربیت مدرس
دانشکده مدیریت و اقتصاد
رشته مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی بین الملل
عنوان:
توسعه مدل وفاداری برند با تبیین نقش شخصیت برند و مسئولیت اجتماعی برند ( مطالعه موردی: رستوران­های پدیده شاندیز تهران)
محمد کریمی
استاد راهنما:
سید حمید خداداد حسینی
استاد مشاور:
دکتر پرویز احمدی
شهریور ۱۳۹۲
تشکر و قدردانی
خدای را بسی شاکرم که از روی کرم پدر و مادری فداکار نصیبم ساخته تا در سایه درخت پر بار وجودشان بیاسایم و از ریشه آنها شاخ و برگ گیرم و از سایه وجودشان در راه کسب علم ودانش تلاش نمایم .
دوران تحصیلات تکمیلی فرصتی برایم مهیا نمود تا در محضر استادی باشم که اسوه علم واخلاق می­باشند. با سپاس و تشکر فراوان از استاد ارجمندم جناب آقای دکتر سید حمید خداداد حسینی که در تهیه این تحقیق هدایت و راهنمایی این جانب را بر عهده داشتند و همواره با نظرات سازنده خود گره از کارهای فروبسته این پژوهش گشودند.

( اینجا فقط تکه ای از متن فایل پایان نامه درج شده است. برای خرید متن کامل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. )

از استاد ارجمند، جناب آقای دکتر پرویز احمدی، به‌خاطر راهنمایی‌های ارزنده­شان و انتقال تجارب گرانقدرشان به اینجانب در طول انجام این پایان نامه که در سمت مشاور از هیچ گونه همیاری و همکاری فروگذار نکردند، تشکر می­نمایم.
از اساتید گرامی، آقای دکتر علی رجب زاده و دکتر شهریار عزیزی، به‌خاطر ارزیابی پایان‌نامه اینجانب ، متشکر و سپاس‌گزارم.
برخود می­دانم از آقای صابریان مدیر محترم مجموعه رستوران های پدیده شاندیز در انجام این پایان‌نامه همواره از نظرات و مشاوره صمیمانه و راه‌گشایشان بهره برده‌ام و نیز جناب آقای احمد نجفی فقیه، کارشناس گروه مدیریت، که در طو ل دوران تحصیل بدون یاری ایشان قدمی به درستی برداشته نمی شد ،تشکر می کنم.
تقدیم به :
پدر و مادر عزیزم ،با بوسه ای بر دستان پر برکت پدر ونگاه پرمهر مادر به گرمی عشقی که نثار فرزندشان می کنند.
چکیده :
ارتباط بین نقش­های اجتماعی، سیاسی، محیطی، اقتصادی در تجارت رو به افزایش گذاشته است، چالشی که سازمان­ها با آن روبرو هستند این است که آن‌ها باید هم­زمان به افزایش سودآوری و پاسخ‌گویی به انتظارات اجتماعی جدید و سپس مدیریت هم­زمان این دو پیامد به ظاهر متناقض که نیازمند توسعه استراتژی­ های کاربردی است و اثرات مثبتی هم بر جامعه و هم بر سازمان دارد، دست یازند. برند ها می توانند ویژگی های شخصیتی مشابه انسان به خود بگیرند. شخصیت مناسب برند می تواند فرد را به برقراری یک رابطه عمیق با برند تشویق کند. در این تحقیق سعی شده است که مدل وفاداری برند با تبیین نقش شخیت برند و تصویر مسئولیت اجتماعی برند (مورد مطالعه رستوران پدیده شاندیز تهران) توسعه یافته و مجدداٌ ارزیابی گردد و شناسایی وبررسی هریک از عوامل موثر بر وفاداری برند در رستوران مذکور انجام شود . جامعه آماری این تحقیق مشتریان رستوران پدیده شاندیز تهران تشکیل می دهد. داده های لازم با پرسشنامه ۳۲ سوالی از ۳۶۴ نفر از مشتریان (نمونه نامحدود)جمع آوری شد. برای آزمون مدل از نرم افزار لیزرل استفاده شد.نتایج نشان دادکه تصویر مسئولیت اجتماعی برند بر تصویر کیفیت محصول و خدمات و شخصیت برند اثر می گذارد و تصویر کیفیت محصول و خدمات و شخصیت برند رابطه معناداری در سطح اطمینان ۹۹ درصد با وفاداری برند دارد .
واژگان کلیدی: تصویر مسئولیت اجتماعی برند، تصویر کیفیت محصول ، تصویر کیفیت خدمات،شخصیت برند ، وفاداری برند
فهرست
فصل اول کلیات و مقدمه ۱
۱-۱ مقدمه ۲
۱-۲ بیان مساله ۵
۱-۳ ضرورت انجام پژوهش ۷
۱- ۴ اهداف تحقیق ۸
۱- ۵ سوالات پژوهش ۹
۱-۶ فرضیه ها ۹
۱- ۷ روش تحقیق ۱۰
۱-۸ جنبه جدید بودن و نوآوری ۱۰
۱-۹ موانع ومحدودیت ها ۱۰
۱-۱۰ قلمرو پژوهش ۱۰
۱-۱۰-۱ قلمرو موضوعی ۱۰
۱-۱۰-۲ قلمرو زمانی ۱۱
۱-۱۰-۳ قلمرو مکانی ۱۱
۱-۱۱ فصل بندی تحقیق ۱۱
۱-۱۲ تعریف واژگان کلیدی ۱۱
فصل دوم ۱۳
۲-۱ مقدمه ۱۴
۲-۲ مسئولیت اجتماعی برند(برند) ۱۵
۲-۲-۱ ابعاد مؤلفه های تشکیل دهنده مسئولیت اجتماعی ۱۶

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...