منابع علمی پایان نامه : طرح های پژوهشی و تحقیقاتی دانشگاه ها در مورد عوامل موثر بر وفاداری مشتریان شعب … – منابع مورد نیاز برای مقاله و پایان نامه : دانلود پژوهش های پیشین |
کیفیت تارنما، اعتماد، کیفیت خدمات، ارزش ارائه شده، رضایتمندی و ویژگی خرید
نتایج پژوهش بر تأثیر مستقیم و مثبت همه متغیرهای مدل بر وفاداری الکترونیکی تأکید داشته و رتبه بندی تأثیر این متغیرها بهترتیب اولویت: کیفیت خدمات، ویژگی خرید، کیفیت تارنما، سطح اعتماد، ارزش ارائه شده و رضایتمندی است.
برادران و همکاران (۱۳۹۰)
بررسی عوامل موثر بر وفاداری مشتری (مطالعه موردی بانک تجارت شیراز)
کیفیت خدمات ادراک شده، ارزش ادراک شده، رضایت مشتری، تصویر مشتری، تعهد و اعتماد
میان متغیرهای رضایت، تصویر، تعهد، اعتماد، کیفیت خدمات ادراک شده و ارزش ادراک شده با معیار وفاداری مشتری رابطه معنیداری وجود دارد. قویترین میزان تاثیر مربوط به رابطه میان ارزش ادراک شده با رضایت مشتری بود، و پس از آن رابطه میان رضایت مشتری با وفاداری مشتری قرار میگرفت.
خورشیدی و کارگر (۱۳۸۸)
شناسایی و رتبه بندی مهمترین عوامل مؤثر بر وفاداری مشتریان، با بهره گرفتن از روشهای تصمیم گیری چند معیاره (مطالعه موردی: بانک مسکن)
عوامل فیزیکی – محیطی، عوامل مربوط به خدمات و عوامل مربوط به شایستگی کارکنان، سرعت و دقت در ارائه خدمت، بهره و شرایط اعطای وام، متناسب بودن خدمات با خواسته های مشتریان و مدت زمان انتظار برای دریافت خدمات
( اینجا فقط تکه ای از متن فایل پایان نامه درج شده است. برای خرید متن کامل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. )
بین عوامل فیزیکی – محیطی، عوامل مربوط به خدمات و عوامل مربوط به شایستگی کارکنان، با وفاداری مشتریان ارتباط معناداری وجود دارد. عوامل سرعت و دقت در ارائه خدمت، بهره و شرایط اعطای وام، متناسب بودن خدمات با خواسته های مشتریان و مدت زمان انتظار برای دریافت خدمات در این تحقیق رتبه نسبتا بالایی کسب کرده اند.
قرهچی و دابوئیان (۱۳۹۰)
وفاداری کارکنان در تعامل با وفاداری مشتریان صنایع خدماتی
وفاداری کارکنان
وفاداری کارکنان و وفاداری مشتری، قویاً به هم وابستهاند. همچنین بین وفاداری کارکنان و کیفیت خدمات، کیفیت خدمات و رضایت مشتری و رضایت مشتری و وفاداری مشتری ارتباط مثبت و معناداری وجود دارد.
ساتاشانکا (۲۰۱۲)
کیفیت خدمات بانک، رضایت و وفاداری مشتری در بخش بانکداری اتیوپی
حس همدلی، پاسخگویی، تعهد و اعتماد
بین ابعاد کیفیت خدمات و رضایت مشتری رابطه معنیدار مثبتی وجود دارد. آزمون رگرسیون نیز نشان داد کیفیت ارائه خدمات، تاثیر مثبتی بر رضایت مشتری داشته است. تحقیقات نشان میدهد که حس همدلی و پاسخگویی نقشی مهم در سطح رضایت مشتری داشته و پس از آن تعهد و اعتماد موثر هستند.
عبدالهی (۲۰۰۸)
ایجاد یک مدل برای وفاداری مشتریان در صنعت بانکداری ایران
رضایت، انتخاب، عادت، کیفیت خدمات محسوس و نامحسوس و هزینه تغییر
رضایت، انتخاب، عادت، کیفیت خدمات محسوس و نامحسوس و هزینه تغییر، عوامل مؤثر بر عامل وفاداری است.
آلینا و لااورنتیو-دان (۲۰۰۹)
وفاداری مشتری و عوامل مؤثر بر آن در یک محیط خدمات بانکی
سطح رضایت، نگرش بانک نسبت به مشتریان خود، سطح اعتماد مشتری نسبت به بانک و یا کارکنان بانک، و میزان تعهد مشتری
سطح وفاداری اعلام شده توسط مشتریان، نهتنها توسط سطح رضایت، بلکه توسط عواملی مانند: نگرش بانک نسبت به مشتریان خود، سطح اعتماد مشتری نسبت به بانک و یا کارکنان بانک، و همچنین با میزان تعهد مشتری تعیین میگردد.
اریکسون و شوستر (۲۰۰۸)
وفاداری مشتری در بانکداری اینترنتی
رضایت مشتری، تصویر موسسه و شهرت نام تجاری، و گروه سنی مشتریان
رضایت مشتری، تصویر موسسه و شهرت نام تجاری، و گروه سنی مشتریان، از عواملی هستند که بر وفاداری مشتریان برخط (آن لاین) موثر هستند.
سعیدحمید (۲۰۱۲)
اثر بانکداری الکترونیک بر ارزش مشتری و وفاداری مشتری (مطالعه موردی در بانکهای تجاری اردن)
خدمات بانکداری الکترونیک
خدمات بانکداری الکترونیک اثر مثبتی بر ارزش و وفاداری مشتری دارد.
فرم در حال بارگذاری ...
[سه شنبه 1401-04-14] [ 12:04:00 ق.ظ ]
|