درجدول شماره۴-۱۲ تفاوت بین ابعاد ارزیابی کیفیت ارائه خدمات در بین گروه های تحصیلی متفاوت مورد بررسی قرار گرفته است. از آنجا که sig همه مولفه ها کمتر از ۵% میباشد لذا با اطمینان ۹۵% میتوان حکم داد که وضعیت این ابعاد در بین گروه های تحصیلی متفاوت با یکدیگر یکسان نیست و تفاوت وجود دارد.
بعد فیزیکی:همانطور که در جدول شماره ۴-۱۲ در آزمون کروسکال والیس نشان میدهد بعد وضعیت فیزیکی از نظر گروه تحصیلی ابتدایی نسبت به سایر گروه های تحصیلی از کیفیت بیشتری برخوردار است ، زیرا بیشترین میانگین رتبه را با میزان ۲۸/۱۹۴ بخود اختصاص داده اند و گروه تحصیلی سیکل ،کمترین میانگین رتبه را با میزان ۲۵/۱۳۳ بخود اختصاص داده اند و بعبارتی برای گروه تحصیلی سیکل بعد وضعیت فیزیکی دفاتر پیشخوان نسبت به سایر گروه های تحصیلی از کیفیت کمتری برخوردار است.

( اینجا فقط تکه ای از متن فایل پایان نامه درج شده است. برای خرید متن کامل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. )

بعد اعتبار: همانطور که در جدول شماره ۴-۱۲ در آزمون کروسکال والیس نشان میدهد بعد وضعیت اعتبار از نظر گروه تحصیلی ابتدایی نسبت به سایر گروه های تحصیلی از کیفیت بیشتری برخوردار است، زیرا بیشترین میانگین رتبه را با میزان ۸۹/۱۸۷ بخود اختصاص داده اند و گروه تحصیلی دیپلم، کمترین میانگین رتبه را با میزان ۶۳/۱۳۳ بخود اختصاص داده اند و بعبارتی برای گروه تحصیلی دیپلم بعد وضعیت اعتبار دفاتر پیشخوان نسبت به سایر گروه های تحصیلی از کیفیت کمتری برخوردار است.
بعد پاسخگویی: همانطور که در جدول شماره ۴-۱۲ در آزمون کروسکال والیس نشان می‌دهد بعد وضعیت پاسخگویی از نظر گروه تحصیلی ابتدایی نسبت به سایر گروه های تحصیلی از کیفیت بیشتری برخوردار است، زیرا بیشترین میانگین رتبه را با میزان ۷۲/۱۸۴بخود اختصاص داده‌اند و گروه تحصیلی سیکل، کمترین میانگین رتبه را با میزان ۲۳/۱۳۲ بخود اختصاص داده‌اند و بعبارتی برای گروه تحصیلی سیکل بعد وضعیت پاسخگویی دفاتر پیشخوان نسبت به سایر گروه‌های تحصیلی از کیفیت کمتری برخوردار است.
بعد تضمین: همانطور که در جدول شماره ۴-۱۲ در آزمون کروسکال والیس نشان می‌دهد بعد وضعیت پاسخگویی از نظر گروه تحصیلی ابتدایی نسبت به سایر گروه های تحصیلی از کیفیت بیشتری برخوردار است، زیرا بیشترین میانگین رتبه را با میزان ۶۴/۱۸۹بخود اختصاص داده‌اند و گروه تحصیلی سیکل، کمترین میانگین رتبه را با میزان ۲۹/۱۳۰ بخود اختصاص داده اند و بعبارتی برای گروه تحصیلی سیکل بعد وضعیت پاسخگویی دفاتر پیشخوان نسبت به سایر گروه های تحصیلی از کیفیت کمتری برخوردار است.
بعد همدلی: همانطور که در جدول شماره ۴-۱۲ در آزمون کروسکال والیس نشان میدهد بعد وضعیت همدلی از نظر گروه تحصیلی ابتدایی نسبت به سایر گروه های تحصیلی از کیفیت بیشتری برخوردار است، زیرا بیشترین میانگین رتبه را با میزان ۹۵/۱۸۴بخود اختصاص داده اند و گروه تحصیلی دیپلم، کمترین میانگین رتبه را با میزان ۱۰/۱۳۳ بخود اختصاص داده اند و بعبارتی برای گروه تحصیلی دیپلم بعد وضعیت پاسخگویی دفاتر پیشخوان نسبت به سایر گروه های تحصیلی از کیفیت کمتری برخوردار است.
۴-۵-۳:وضعیت تفاوت ابعاد بر اساس مدت ارتباط با دفاتر پیشخوان
جدول (۴-۱۳) وضعیت تفاوت ابعاد بر اساس مدت ارتباط

مدت ارتباط

فیزیکی

اعتبار

پاسخگویی

تضمین

همدلی

مجذور خی

۲۹٫۴۹۰

۳۷٫۱۰۶

۳۵٫۶۷۷

۳۴٫۴۶۷

۲۵٫۱۵۴

درجه آزادی

۳
.۰۰۰

۳
.۰۰۰

۳
.۰۰۰

۳
.۰۰۰

۳
.۰۰۰

Sigسطح معنی داری

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...