شعب بانک ملت با بهره گرفتن از روش های گوناگون در برقراری ارتباط با مشتریان بیشتر از پیش برنامه ریزی نمایند و بتوانند نوع تطبیق خدمات را با ذائقه و سلیقه مشتریان بخصوص در مناطق جغرافیایی مختلف اندازه گیری و برنامه ریزی نمایند تا بتوانند وفاداری به برند بانک مشتریان را بیشتر نمایند؛ زیرا افزایش سطح وفاداری به برند مشتریان می تواند تعداد مراجعات به شعب بانک را افزایش دهد و در نهایت بازدهی و درآمدزایی بانک افزایش یابد.
۵-۴ پیشنهادات برای تحقیقات آتی

( اینجا فقط تکه ای از متن فایل پایان نامه درج شده است. برای خرید متن کامل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. )

بررسی موضوع مورد مطالعه در سایر بانک ها و سازمان ها به منظور سنجش عینی تر و متغیر مستقل بر وابسته
استفاده از روش های دیگر جمع آوری اطلاعات در انجام تحقیق
بررسی موضوع در یک سازمان نمونه در فواصل زمانی متفاوت
۵-۵ محدودیت های تحقیق
کمبود تحقیقات میدانی انجام شده بخصوص در رابطه با موضوع تصویر برند
عدم آگاهی برخی از مشتریان نسبت به موضوعات مورد تحقیق
وجود متغیر های مداخله گر در سنجش واقعی متغیر مستقل

منابع و ماخذ

فهرست منابع تحقیق

ایران نژاد پاریزی، م .، روش های تحقیق در علوم اجتماعی، انتشارات مدیران۱۳۸۲، ۲٫

بـرنیکرهوف، ر.، درسلر، د .، اندازه گیری بهره وری، ترجمه عبدالله زاده، محمود، انتشارات دفتر پژوهش های فرهنگی۱۳۷۷.
جعفری، م؛ فهیمی، ا .، ابزارهای استراتژیک و فرهنگی مدیریت کیفیت فراگیر، انتشارات موسسه فرهنگی رسا۱۳۷۹.
حیدر زاده، م.، صادقی، ت .، رضایت وفاداری مشتریان، نشر مهتاب۱۳۸۷.
خاکی، غ .، روش تحقیق در مدیریت، انتشارات بازتاب۱۳۷۸،۵٫
ربیعی ،م .، بررسی تأثیر استراتژی تعمیم نام تجاری بر نگرش مصرف کننده از محصول جدید، پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشگاه الزهرا، دانشکده علوم اجتماعی و اقتصاد۱۳۸۳.
ساروخانی، ب .، روش های تحقیق در علوم اجتماعی، نشر دیدار ۱۳۸۲.
سبحانی، م.، وفاداری برند، ماهنامه علمی آموزشی تدبیر ۱۳۸۵، ۱۷۳٫
سیدجوادین، ر.،شمس، ر .، عوامل تعیین کننده ارزش ویژه برند کفش ورزشی در میان گروه سنی جوانان، پژوهشنامه علوم انسانی و اجتماعی مدیریت،۱۳۸۶ ،۲۵، ۷۳-۹۶٫
شعبان الهی، م.، حیدری، ب.، مدیریت ارتباط با مشتری، شرکت چاپ و نشر بازرگانی وابسته به موسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی ۱۳۸۴.
صمدی، م .، رفتار مصرف کننده، نشر آیین ۱۳۸۹.
کاتلر، ف.، مدیریت بازاریابی، انتشارات نشر آموخته۱۳۸۵.
کاتلر، ف.، آرمسترانگ، گ .، اصول بازاریابی، انتشارات نشر آموخته۱۳۷۹.

کلر، ک .، مدیریت استراتژیک برند،انتشارات سیته و دبیرخانه بین المللی برند۱۳۸۹، ۱٫

مقصودی، م .، ارتباط بین رضایت مشتری با کارایی و اثربخشی فرایندها، مجموعه مقالات چهارمین کنفرانس مدیران کیفیت۱۳۸۲.
نیگل، ه.، اندازه‌گیری رضایت مشتریان، موسسه خدماتی فرهنگی رسا۱۳۷۵، ۱٫
نیلی احمد‌آبادی، م .، شناسایی و رتبه‌بندی عوامل مؤثر بر وفاداری مشتریان بانک رفاه توسط تکنیک های تصمیم‌گیری چند معیاره، رساله دانشگاه تربیت مدرس، دانشکده علوم انسانی۱۳۸۲.
نصیری پور، ا.، گوهری، م .، رابطه برند سازی و شاخص های عملکردی، مجله مدیریت سلامت۱۳۸۹، ۱۳٫

یوسفی، پ.، تعیین عوامل موثر بر وفاداری مشتریان بانک توسعه صادرات ایران با بهره گرفتن از مفاهیم مدیریت ارتباط با مشتری، دومین کنفرانس بین المللی مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات، ندای اقتصاد بامداد (ناب) ۱۳۸۵.

Aaker, J. Dimensions of Brand Personality. Journal ofMarketing Research ۱۹۹۶; ۳۴, ۳۴۷-۳۵۶٫
Aaker, D.Managing the most important asset: Brand and equity. Planning Review ۱۹۹۱; ۲۰ (۵), ۵۶-۵۸٫
Aaker, D.Building strong brands. The Free Press, New York1996.67
Ambler, T.How much of brand equity is explained by? . Management Decision1997;35(4),283-292
Andreas, L. Veronica, L.Does relationship marketing improve customer relationship satisfaction and loyalty? . International Journal of Bank Marketing ۲۰۰۵;۲۴( ۴) ۲۳۲-۲۵۱
Bennett, R .Hartel,C.E.J. Experience as a moderator of involvement and satisfaction on brand loyalty in a business-tobusiness setting 02-314R. Industrial Marketing Management2005 ; ۳۴
Bick, G.Brown, A Customer perceptions of the value delivered by retail Banks in South Africa. International Journal of Bank Marketing2004; 22( 5),301
Boo, S. Busser, J. A model of customer-based brand equity and its application to multiple destinations. Tourism Managemet2009; 30, 219–۲۳۱٫
Chen, A. Chen, S. Brand dilution effect of extension failure- a Taiwan Study. Journal of Product & Brand Management2000; 9(4), 243-54.
Dean, D.H. Evaluating Potential Brand Associations Through Conjoint Analysisand Market Simulation. Journal of Product & brand Management ۲۰۰۴; ۳(۷), ۵۰۶-۵۱۳٫
Dickson, P.Toward a General Theory of Competitive Rationality. Journal of Marketing1992; 56, 69-83.
Esch, F. Geus,P .Are brands forever? How brand knowledge and relationships affect current and future purchases. Journal of Product and Brand Management2006; 15 (2), 98–۱۰۵٫
George,E.Measuring and managing customer value.Journal of work study ۲۰۰۲,۵۱(۳) ,۱۳۴-۱۳۹٫
Graeff, T.R. Using promotional messages to manage the effects of brand andself-image on brand evaluations , Journal of Consumer Marketing1996; 13, 4-18.
Janda,S. Development of brand equity : evaluation of four alternative models . The Service Industries Journal2010; 30(6), 911–۹۲۸
Hogg,M. Keeling,K.The impact of selfmonitoring on imagecongruence and product/brand valuation. European Journal of Marketing2006; 34,641-646.
Huber,F.Herrmann,A.Gaining competitive advantage through customer value oriented management. Journal of Consumer Marketing2001; 18(1),4 1.

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...