• تشویق به همکاری دبیران با یکدیگر
  • تاکید بر خرد جمعی، همکاری بین دبیران در تعیین استراتژیها و حل مسائل و مشکلات

۵-۲-۲- پیشنهادات پژوهشی

  • به محققینی که در رابطه با موضوع پژوهش حاضر قصد انجام تحقیق در آموزش و پرورش شهر تهران را دارند پیشنهاد می شود پژوهشی را تحت عنوان موانع فراروری تحقیق یادگیری سازمانی در آموزش و پرورش شهرتهران انجام دهند.
  • پیشنهاد می شود در تحقیقات آتی به بررسی میزان بکارگیری مؤلفه های یادگیری سازمانی در دیگر مراکز آموزش و پرورش در استان ها پرداخته شود.
  • پیشنهاد می شود در تحقیقات آتی به بررسی عوامل مؤثر بر توسعه و بهبود سطح یادگیری سازمانی در آموزش و پرورش شهر تهران پرداخته شود.
  • توصیه می شود که در تحقیقات آتی، یادگیری سازمانی با بهره گرفتن از روش های کیفی و بویژه آمیخته مورد بررسی قرار گیرد.

فهرست منابع

منابع فارسی:

آرزمجو، هانیه؛ خوانساری، جیران(۱۳۸۸). اجراء مدیریت دانش در شرکت توانیر و نتایج حاصل از آن. دومین کنفرانس ملی مدیریت دانش. مرکز همایش های های بین المللی رازی تهران.
ابیلی،خدایار؛نارنجی ثانی،فاطمه؛رشیدی،محمد مهدی؛مختاریان،فرانک(۱۳۹۰).نقش عوامل موثر بربه اشتراک گذاری دانش سازمانی در موسسه مطالعات بین المللی انرژی. مدیریت ومنابع انسانی در صنعت نفت،سال چهارم،شماره۱۴ ،ص ص ۳۱-۵۴٫
اسداللهی، احمدرضا و دشتی، مهدی(۱۳۸۹). بررسی عوامل شکست و موفقیت در بروز نوآوری با بهره گرفتن از نظریه های مدیریتی. اولین کنفرانس سالانه مدیریت، نوآوری و کارآفرینی. شیراز: ۲۷ و ۲۸ بهمن ماه.
اسدی، حسن؛ قنبرپورنصرتی، امیر؛ قربانی، محمدحسین؛ دوستی، مرتضی (۱۳۸۸). رابطه بین یادگیری و عملکرد سازمانی در کارشناسان سازمان تربیت بدنی جمهوری اسلامی ایران، مدیریت ورزشی (حرکت)، (۱):۲۳۷-۲۴۷٫
اسلامی کرم شاهلو، وحید(۱۳۸۸).گام های پیاده سازی مدیریت دانش و موانع استقرار آن در سازمانها. دومین کنفرانس ملی مدیریت دانش.مرکز همایش های بین المللی رازی تهران. بهمن ۱۳۸۸
اخوان، پیمان. جعفری، مصطفی(۱۳۸۵). سازمانهای یادگیرنده؛ ضرورت عصر دانایی. ماهنامه تدبیر. سال هجدهم. شماره ۱۶۴
اقدسی محمد و سکاسکی سید حمید (۱۳۷۵). معرفی دو نظام ارگانیکی و مکانیکی تأثیرشان در بهره‌وری. فصلنامه مدیریت دولتی، شماره ۳۵: ۸-۱۸٫
اقدسی، محمد؛ خاکزار بفروئی، مرتضی(۱۳۸۷ ب ). مقایسه تطبیقی قابلیت های یادگیری سازمانی از دیدگاه پرستاران به عنوان منبع دانش سازمانی بین بیمارستان های دولتی و خصوصی ایران. دو ماهنامه پرستاری ایران. دوره ۲۱٫ شماره ۵۶٫
اقدسی، محمد؛ خاکزار بفروئی، مرتضی(۱۳۸۷ الف). سنجش قابلیت های یادگیری سازمانی در بیمارستانها. نشریه بین المللی مهندسی صنایع و مدیریت تولید دانشگاه علم و صنعت ایران. ۱(۴): ۷۱-۸۳٫
آل آقا، فریده؛ رحیمی، محسن؛ کشاورز، محسن (۱۳۸۹). بررسی رابطه سرمایه اجتماعی و یادگیری سازمانی: مطالعه موردی پرسنل ستادی پلیس پیشگیری ناجا، نشریه منابع انسانی ناجا ، ۵(۲۰): ۷۹-۱۰۳٫
البدوی، امیر؛ شفاعی، رضا (۱۳۸۱). مقدمه ای بر راهکارهای ایجاد سازمان یادگیرنده در ایران، فصلنامه دانش مدیریت، ۵۷: ۵-۲۸٫
البرزی، صدرالله، اسلامیه، سمیرا(۱۳۸۴). ویژگی های سازمان یادگیرنده .روزنامه همشهری،‌ پنج‌شنبه ۲۹ اردیبهشت ، سال سیزدهم، شماره ۳۷۰۲، صفحه ۱۱
السون، میتیو.اچ.و هرگنهان،بی آر( ۱۳۸۵). مقدمه ای بر نظریه های یادگیری،ترجمه علی اکبر سیف:نشر دانا
الوانى، سید مهدى (۱۳۷۳).سازمان‏هاى کامیاب امروز، سازمان‏هاى یادگیرنده و دانش‏آفرین، مدیریت دولتى، ۲۶و۲۷: ۱-۱۰٫
الوانی، سید مهدی(۱۳۷۸). نظریه های مدیریت، سازمان های کامیاب امروز، سازمان هاس یادگیری و دانش آفرین، تهران: مرکز آموزش مدیریت دولتی.
الوانی،سید مهدی(۱۳۸۳). مدیریت عمومی. انتشارات نی.چاپ دوم
اللهیاری، رحمت الله (۱۳۸۹). بررسی رابطه بین توانمندسازی مدیران و کارکنان و یادگیری سازمانی در حوزه ستادی دانشگاه تهران. پایان نامه کارشناسی ارشد. دانشکده علوم تربیتی و روان شناسی دانشگاه تهران.
امین مقدم ،علی ؛ ستوده ریاضی ، مریم(۱۳۸۷).ارائه مدلی برای توسعه مدیریت دانش در سازمانهای تحقیقاتی با رویکرد استفاده موثر از فناوری اطلاعات و ارتباطات.اولین کنفرانس ملی مدیریت دانش.

( اینجا فقط تکه ای از متن پایان نامه درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. )

بابایی، ایازالله( ۱۳۸۳). تلفیق مدیریت دانایی و یادگیری سازمانی ،نشریه ی تدبیر،شماره ی ۱۴۶
بهنامی،ژوزف(۱۳۸۴).یادگیری سازمانی.مجله ی تدبیر.شماره ۱۶۱٫
بیک زاد، جعفر و فتحی بنابی، رقیه (۱۳۹۱). ارزیابی یادگیری سازمانی منطقه ۸ عملیات انتقال گاز، نشریه راهبرد توسعه ، شماره ۲۹: ۲۱۵-۲۳۳٫
پارسا،محمد( ۱۳۷۴) ،روان شناسی یادگیری بربنیاد نظریه ها،انتشارات سخن،تهران ؛۱۳۷۴
پاشا شریفی، حسن و شریفی، نسترن (۱۳۸۳). روش های تحقیق در علوم رفتاری، تهران: انتشارات سخن
تن هو ، استیون (۱۳۸۶). مدل های کلیدی مدیریت. ترجمه: علی اکبر فرهنگی و حسین صفرزاده و مهدی خادمی، چاپ اول، تهران: انتشارات رسا.
پور حسینی، سید جواد(۱۳۸۶). سازمانهای یادگیرنده، ضرورت کسب و کار در دنیای آمروز، مجله مدیریت. سال هجدهم، شماره ۱۲۲-۱۲۱
تیمورنژاد،کاوه؛ صریحی اسفستانی، رسول (۱۳۸۹). تاثیر یادگیری سازمانی بر توانمندسازی روانشناختی کارکنان ستادی وزارت امور اقتصادی و دارایی، مطالعات مدیریت بهبود و تحول ،۲۰(۶۲):۳۷-۵۹٫
جعفری، حسن و قنواتی نژاد، زهرا (۱۳۹۲). وضعیت یادگیری سازمانی در بین اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، دو ماهنامه علمی – پژوهشی جنتاشاپیر، دوره ی چهارم، شماره ۱٫ ۸۱-۹۰٫
جعفری مقدم سعید( ۱۳۸۱).،”فرایند مدیریت دانش از یادگیری سازمانی تا حافظه سازمانی”،ماهنامه مدیریت و توسعه شماره۱۲٫
جمال زاده، محمد؛ غلامی، یونس و سیف، محمد حسن(۱۳۸۸). بررسی رابطه هوش سازمانی و یادگیری سازمانی در بین کارکنان و اعضای هیات علمی منطقه یک دانشگاه آزاد اسلامی و ارائه الگویی جهت ارتقاء یادگیری سازمانی، فصلنامه رهبری و مدیریت آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار، ۳(۲): ۶۳-۸۶٫
جنوی،المیرا ؛ محمداسماعیل، صدیقه, روشندل اربطانی،طاهر (۱۳۸۹). یادگیری سازمانی در کتابخانه ؛ گزارشی از کتابخانه های مرکزی دانشگاهی در تهران. فصلنامه مطالعات ملی کتابداری و سازماندهی اطلاعات، شماره ۸۳، صص ۲۱۷- ۲۲۶٫
جهاندیده کاظم پور، مهرداد(۱۳۸۱). خلق سازمانهای یادگیرنده، ماهنامه تدبیر، شماره ۱۲۵، ۱۰۸-۱۰۹٫
حسنی، علی (۱۳۸۸). عوامل مؤثر بر توسعه یادگیری گروهی، ماهنامه معرفت، ۱۸(۱۳۷): ۸۱-۹۶٫
خانعلیزاده، رقیه( ۱۳۸۷). بررسی تأثیر یادگیری سازمانی بر توانمندسازی کارکنان در دانشگاه تربیت مدرس. پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت دولتی. دانشگاه تربیت مدرس
خانعلیزاده، رقیه؛ کردنائیچ، اسدالله؛ فانی، علی اصغر؛ مشبکی،اصغر (۱۳۸۹). رابطه بین توانمندسازی و یادگیری سازمانی (مورد مطالعه: دانشگاه تربیت مدرس). پژوهش نامه مدیریت تحول، ۲(۳): ۲۰ -۴۶٫
خلیلی عراقی، مریم (۱۳۸۲). سازمان های یادگیرنده: ضرورتی برای تحول و توسعه. ماهنامه تدبیر، شماره ۱۳۷: ۹۲-۹۳٫
دامیان،مایکل( ۱۳۸۷). اصول اساسی یادگیری وشرطی سازی،ترجمه؛رضا زمانی وفیروزه طاهرپور،انتشارات رشد.
داودی،امیر محمد حسین و اشتری، عزت(۱۳۹۰). رابطه رهبری معنوی و یادگیری سازمانی در مدارس متوسطه، فصلنامه رهبری و مدیریت آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار،۵(۳): ۳۱-۴۹٫
دستگردی، کاظم (۱۳۸۷). تعیین ارتباط عوامل توانمندسازی با یادگیری سازمانی کارکنان سازمان تربیت بدنی. پایان نامه کارشناسی ارشد. دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران.

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...