… |
شکل ۱‑۲ – سهم حاملهای انرژی در مصرف نهایی انرژی در سالهای ۱۹۷۳ و ۲۰۱۱ [۲۳] ۷شکل ۱‑۳ – تغییر سرانۀ مصرف انرژی در طول تاریخ و اثر توسعۀ شهرها و شبکهها بر آن [۲۰] ۷شکل ۱‑۴ – چرخۀ نظری اتو [۲۶] ۱۰شکل ۱‑۵ – چرخۀ نظری دیزل [۲۶] ۱۱
شکل ۱‑۶ – چرخۀ برایتون در نمودارهای انتروپی – دما و فشار – حجم مخصوص [۲۶] ۱۳
شکل ۱‑۷ – چرخۀ باز (شکل سمت راست) و بستۀ (شکل سمت چپ) توربین گاز [۲۶] ۱۳شکل ۱‑۸ – تأثیر فشار محیط و ارتفاع بر عملکرد توربین گازV94.2 [5] 14شکل ۱‑۹ – تأثیر دمای محیط بر عملکرد توربین گاز V94.2 [5] 15شکل ۱‑۱۰ – چرخۀ نظری رانکین در نمودار انتروپی- دما [۲۶] ۱۶شکل ۱‑۱۱ ترازنامه حرارتی سامانۀ تولید همزمان برق و گرما برای تولید آب گرم مصارف حرارتی مسکونی [۳] ۱۸شکل ۱‑۱۲ – مجموعۀ تولید همزمان برق و گرما برای تولید آب گرم مصارف حرارتی مسکونی [۳] ۱۸شکل ۲‑۱- نمونهای از تعریف قطب انرژی [۴] ۲۴شکل ۲‑۲ – برنامه و اهداف کلی طرح سامانۀ انرژی شهری شرکت بی پی و امپریال کالج لندن [۳۰] ۲۴شکل ۳‑۱ – رابطۀ بازده و توان مکانیکی موتور گازسوز د۸۷ [۹] ۲۹شکل ۳‑۲- سازوکار چهار میلهای لنگ و لغزنده [۵] ۳۴شکل ۳‑۳ – توربین بخار ساخت شرکت زیمنس [۶] ۴۰شکل ۳‑۴ – طرحوارۀ چگالندۀ هوا خنک [۵] ۴۱شکل ۳‑۵ – طرحوارۀ برج خنککن خشک [۵] ۴۱شکل ۳‑۶ – توربین گاز ۳۴۰ مگاواتی زیمنس (SGT5-8000H) و اجزای اصلی آن [۶] ۴۳شکل ۳‑۷ – طرحوارۀ چرخۀ ترکیبی [۶] ۴۵شکل ۳‑۸ – مراحل چرخۀ موتور استرلینگ نوع الف ۴۹شکل ۳‑۹ – مراحل چرخۀ موتور استرلینگ نوع ب ۴۹شکل ۴‑۱ – روند افزایش تعداد مشترگان و میزان فروش برق از سال ۱۳۷۵ تا ۱۳۸۸ در استان تهران [۱۸] ۵۶شکل ۴‑۲ – سهم هریک از متغییرهای تصیم بر هزینه در صحنۀ اصلی ۶۱شکل ۴‑۳ – سهم هریک از متغییرهای تصیم بر هزینه در صحنۀ دیگ بخار کوچک ۶۵شکل ۴‑۴ – سهم هریک از متغییرهای تصیم بر هزینه در صحنۀ مولدهای کوچک ۶۶شکل ۴‑۵ – سهم هریک از متغییرهای تصیم بر هزینه در صحنۀ آرمانی ۶۹شکل ۴‑۶ – سهم هریک از متغییرهای تصیم بر هزینه در صحنۀ کنونی ۷۰شکل ۵‑۱ – مقایسۀ جزییات هزینه ها در هریک از صحنهها ۷۲
شکل ۵‑۲ – تعداد تجهیزات نصب شده در هر صحنه ۷۳
علائم اختصاری به کار رفته
نماد
شاخص
نماد متناظر در لینگو
منطقۀ جغرافیایی
i
زمان
t
فرم در حال بارگذاری ...
[سه شنبه 1401-04-14] [ 12:08:00 ق.ظ ]
|