شکل ‏۱‑۲ – سهم حامل‌های انرژی در مصرف نهایی انرژی در سال‌های ۱۹۷۳ و ۲۰۱۱ [۲۳] ۷شکل ‏۱‑۳ – تغییر سرانۀ مصرف انرژی در طول تاریخ و اثر توسعۀ شهرها و شبکه‌ها بر آن [۲۰] ۷شکل ‏۱‑۴ – چرخۀ نظری اتو [۲۶] ۱۰شکل ‏۱‑۵ – چرخۀ نظری دیزل [۲۶] ۱۱
شکل ‏۱‑۶ – چرخۀ برایتون در نمودارهای انتروپی – دما و فشار – حجم مخصوص [۲۶] ۱۳
پایان نامه - مقاله - پروژهشکل ‏۱‑۷ – چرخۀ باز (شکل سمت راست) و بستۀ (شکل سمت چپ) توربین گاز [۲۶] ۱۳شکل ‏۱‑۸ – تأثیر فشار محیط و ارتفاع بر عملکرد توربین گازV94.2 [5] 14شکل ‏۱‑۹ – تأثیر دمای محیط بر عملکرد توربین گاز V94.2 [5] 15شکل ‏۱‑۱۰ – چرخۀ نظری رانکین در نمودار انتروپی- دما [۲۶] ۱۶شکل ‏۱‑۱۱ ترازنامه حرارتی سامانۀ تولید همزمان برق و گرما برای تولید آب گرم مصارف حرارتی مسکونی [۳] ۱۸شکل ‏۱‑۱۲ – مجموعۀ تولید همزمان برق و گرما برای تولید آب گرم مصارف حرارتی مسکونی [۳] ۱۸شکل ‏۲‑۱- نمونه‌ای از تعریف قطب انرژی [۴] ۲۴شکل ‏۲‑۲ – برنامه و اهداف کلی طرح سامانۀ انرژی شهری شرکت بی پی و امپریال کالج لندن [۳۰] ۲۴شکل ‏۳‑۱ – رابطۀ بازده و توان مکانیکی موتور گازسوز د۸۷ [۹] ۲۹شکل ‏۳‑۲- سازوکار چهار میلهای لنگ و لغزنده [۵] ۳۴شکل ‏۳‑۳ – توربین بخار ساخت شرکت زیمنس [۶] ۴۰شکل ‏۳‑۴ – طرحوارۀ چگالندۀ هوا خنک [۵] ۴۱شکل ‏۳‑۵ – طرحوارۀ برج خنک‌کن خشک [۵] ۴۱شکل ‏۳‑۶ – توربین گاز ۳۴۰ مگاواتی زیمنس (SGT5-8000H) و اجزای اصلی آن [۶] ۴۳شکل ‏۳‑۷ – طرحوارۀ چرخۀ ترکیبی [۶] ۴۵شکل ‏۳‑۸ – مراحل چرخۀ موتور استرلینگ نوع الف ۴۹شکل ‏۳‑۹ – مراحل چرخۀ موتور استرلینگ نوع ب ۴۹شکل ‏۴‑۱ – روند افزایش تعداد مشترگان و میزان فروش برق از سال ۱۳۷۵ تا ۱۳۸۸ در استان تهران [۱۸] ۵۶شکل ‏۴‑۲ – سهم هریک از متغییرهای تصیم بر هزینه در صحنۀ اصلی ۶۱شکل ‏۴‑۳ – سهم هریک از متغییرهای تصیم بر هزینه در صحنۀ دیگ بخار کوچک ۶۵شکل ‏۴‑۴ – سهم هریک از متغییرهای تصیم بر هزینه در صحنۀ مولدهای کوچک ۶۶شکل ‏۴‑۵ – سهم هریک از متغییرهای تصیم بر هزینه در صحنۀ آرمانی ۶۹شکل ‏۴‑۶ – سهم هریک از متغییرهای تصیم بر هزینه در صحنۀ کنونی ۷۰شکل ‏۵‑۱ – مقایسۀ جزییات هزینه ها در هریک از صحنه‌ها ۷۲
شکل ‏۵‑۲ – تعداد تجهیزات نصب شده در هر صحنه ۷۳
علائم اختصاری به کار رفته

نماد
شاخص
نماد متناظر در لینگو

منطقۀ جغرافیایی

i

زمان

t

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...