۳-۱ مقدمه………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………۳۷
۳-۲ روش تحقیق……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………۳۸
۳-۲-۱ قلمروی تحقیق……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..۳۸
۳-۳ فرضیه ­های تحقیق……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..۳۹
۳-۴ متغییرهای تحقیق……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….۳۹
۳-۵ جامعه پژوهش……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..۴۰
۳-۶ روش نمونه گیری و حجم نمونه……………………………………………………………………………………………………………………………………………………..۴۰
۳-۷ روش­ها و ابزار تجزیه و تحلیل داده ­ها………………………………………………………………………………………………………………………………………۴۱
۳-۷-۱ روش­های تحلیل داده ­ها……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………۴۱
۳-۷-۱-۱ آمار استنباطی و آمار توصیفی…………………………………………………………………………………………………………………………………………….۴۲
۳-۷-۱-۲ آزمون اسمیرنوف-کلموگروف……………………………………………………………………………………………………………………………………………۴۴
۳-۷-۱-۳ تجزیه وتحلیل همبستگی…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..۴۵
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده های پژوهش
۴-۱ مقدمه……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..۴۸
۴-۲ آمارتوصیفی…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….۴۸
۴-۳ آمار استنباطی…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..۵۷
۴-۳-۱ آزمون آلفای کرونباخ…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….۵۷
۴-۳-۲ آزمون اسمیرنوف-کلموگروف……………………………………………………………………………………………………………………………………………………..۵۸
۴-۳-۳ فرضیه پژوهش……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..۵۹
فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادهای پژوهش
۵-۱ مقدمه……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..۶۲
۵-۲ نتیجه گیری تحقیق……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………۶۲
۵-۳ پیشنهادهای تحقیق…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..۶۴
۵-۳-۱ پیشنهادهای کاربردی…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….۶۴
۵-۳-۲ پیشنهادها برای پژوهش های آتی ………………………………………………………………………………………………………………………………………….۶۴

( اینجا فقط تکه ای از متن پایان نامه درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. )

۵-۴ محدودیت­های پژوهش ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….۶۴
منابع و ماخذ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..۶۷
فهرست جداول
عنوان صفحه
(۴-۱)آمارتوصیفی متغیرهای جمعیت شناختی………………………………………………………………………………………………………………………………………………..۴۹
(۴-۲)توزیع فراوانی جنسیت……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….۵۰
(۴-۳)توزیع فراوانی سن افراد……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………۵۲
(۴-۴)وزیع فراوانی سطح تحصیلات………………………………………………………………………………………………………………………………………………………… ………….۵۴
(۴-۵) توزیع فراوانی سابقه شغلی…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….۵۶
(۴-۶) آزمون پایایی…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….۵۸
(۴-۷)آزمون سنجش نرمالیتی…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….۵۹
(۴-۸) آزمون همبستگی پیرسون…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………۶۰
فهرست نمودار
عنوان صفحه
(۱-۱)مدلمفهومیمطالعه رابطه بین ارتباطات تجاری، مسئولیت اجتماعی و مدیران …………………………………………………………………………………………………۹
(۴-۱)نمودار جنسیت مدیران حاضر در نمونه …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………۵۱
(۴-۲)نمودار سن افراد حاضر در نمونه ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………۵۳
(۴-۳)نمودار سطح تحصیلات افراد ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..۵۵
(۴-۴)نمودار سایقه شغلی افراد ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………۵۷
چکیده
در محیط رقابتی امروز ، مسئولیت پذیری اجتماعی سازمان­ها عامل اساسی بقای هر سازمانی است.مسئولیت­ پذیری اجتماعی یک موضوع حائز اهمیت ویژه در مدیریت جدید است چرا که عدم توجه مدیران به مسئولیت اجتماعی مانع از خدمت موثر آنها به جامعه و توسعه و اعتبار سازمان خواهد شد .امروزه همه مدیران باید برای رسیدن به اهداف سازمان به اقداماتی دست بزنند که مورد قبول جامعه و عامه مردم باشد.پژوهش حاضر به جهت بررسی رابطه بین مسئولیت پذیری اجتماعی مدیران شرکت­های فهرست شده در بورس اوراق بهادار تهران و ارتباطات تجاری انجام گرفته­است. جامعه­ آماری پژوهش شامل کلیه شرکت ­های فهرست شده در بورس اوراق بهادار تهران می­باشد . پژوهش حاضر از نوع توصیفی – پیمایشی است. ابزار گردآوری اطلاعات پرسشنامه­ محقق­ساخته و با ضریب پایایی ۸۷%، پرسشنامه شامل ۱۸ سوال می­باشد که در زمینه­ بررسی متغییرهای مسئولیت پذیری اجتماعی مدیران و ارتباطات تجاری مورد آزمون قرارگرفته­است. دراین تحقیق از روش همبستگی پیرسون استفاده شده­است. به این منظور از نرم افزارspss19 برای تجزیه و تحلیل آماری داده ­ها استفاده شده­است. نتایج حاصل از این پژوهش نشان می­دهد که بین مسئولیت­ پذیری اجتماعی مدیران و ارتباطات تجاری رابطه مثبت و معناداری وجود دارد.
واژگان کلیدی: مسئولیت پذیری اجتماعی، ابعاد مسئولیت پذیری اجتماعی، ارتباطات تجاری
فصل اول
کلیات پژوهش

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...